BIURO KARIER I WSPÓŁPRACY Z ABSOLWENTAMI

Strona główna Aktualności
drukuj drukuj

Aktualności

4.04.2024

Rozważasz pracę, staż zawodowy w innym kraju europejskim? Może w Irlandii?

Zapraszamy na spotkanie informacyjne z EURES Europejskie Służby Zatrudnienia eures.europa.eu, eures.praca.gov.pl

Podczas spotkania dowiesz się:
  • czym są usługi EURES, jak z nich skorzystać,
  • o warunkach życia i pracy w Irlandii,
  • o irlandzkim rynku pracy, zawodach deficytowych,
  • jakich pracowników poszukują pracodawcy irlandzcy,
  • o projekcie dedykowanym osobom, które rozważają powrót do Polski po pobycie w innym kraju UE.

Będziesz mógł zadawać pytania prelegentom.

Wszystko bezpłatnie, z udziałem doradców EURES z Irlandii i Polski.

Kiedy:
16.04.2024

Godzina:
11.00
Czas trwania max. 2 godziny

Gdzie:
Online, platforma Zoom
Pytania dotyczące spotkania można przesyłać na adres: eures@wup-krakow.pl

3.04.2024
Odkryj inny wymiar finansów w nowej edycji konkursu dla studentów Audit OdyssEY!

Sprawdź, co wpływa na rynkowe być albo nie być, zgarnij nagrody z puli 50 000 PLN i ofertę kariery w EY.

 Zapisy trwają do 6 kwietnia na www.auditodyssey.pl!


 

3.04.2024

Jeżeli lubisz współpracę z ludźmi, organizację wydarzeń (np. szkoleń), interesujesz się ekonomią społeczną oraz ciekawią Cię wszelkiego rodzaju działania promocyjne (m.in. prowadzenie social mediów, strony www) – zapoznaj się z naszą ofertą!

W związku z realizacją projektu Małopolski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej poszukujemy osób, które chciałyby zdobyć cenne doświadczenie w ramach praktyk zawodowych.

Poszukujemy osób na stanowiska:
- Asystentki/ta Doradcy ds. Podmiotów Ekonomii Społecznej (PES)
- Doradztwo podstawowe dla Podmiotów Ekonomii Społecznej – wsparcie w bieżącej promocji PES.

Można zacząć od zaraz. Wymiar czasu pracy to 20-30 godzin miesięcznie. Zależy nam, aby praktyki trwały od 3 do 6 miesięcy. System pracy mieszany – zależy nam, aby widzieć się 3 dni w tygodniu w biurze (2 dni pracy zdalnej). Bierzemy pod uwagę potrzeby związane ze studiami, więc system może być zmienny.

Zachęcamy do wysyłania swojego CV na adres: hr@fundacjagap.pl

W CV prosimy o zawarcie zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanym CV dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji prowadzonym przez Fundację Gospodarki i Administracji Publicznej, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych (Dz.U. Nr. 133 poz.883 z późn. zm.)”.

Kilka słów o nas!

Fundacja Gospodarki i Administracji Publicznej (Fundacja GAP) jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się organizacji pozarządowych w Małopolsce. W przeciągu kilkunastu lat naszej działalności nasze projekty i cele ewoluowały w stronę działań mających na celu wspieranie zrównoważonego rozwoju i budowanie społeczeństwa obywatelskiego. Tworzymy młody i zgrany zespół, w którym panuje koleżeńska atmosfera, a w naszych pokojach często spotkać można czworonożnych pupili. Dołącz do nas już dziś!

Zakres obowiązków:

Asystentki/ta Doradcy ds. Podmiotów Ekonomii Społecznej
1) Wolontariusz – Asystent Doradcy ds. PES
a) wsparcie Dorady ds. PES w bieżących obowiązkach dotyczących analizy potrzeb podmiotów ekonomii społecznej (PES) (tj. fundacji, stowarzyszeń, spółek non-profit, spółdzielnie, klubów sportowych, kół gospodyń wiejskich)
b) wsparcie Dorady ds. PES w opracowanie planu wsparcia dla PES, prowadzenie dokumentacji dotyczącej doradztwa,
c) wsparcie w organizacji szkoleń dla PES (planowanie programu, analiza zapotrzebowania na dany temat szkoleniowy, współpraca z trenerami), pomoc w przygotowaniu materiałów szkoleniowych, logistyka szkolenia, itp.,
d) wspieranie osób z niepełnosprawnością podczas doradztw oraz szkoleń (m.in. obserwacja uczestników zajęć, zwracanie uwagi na ich zachowanie, reakcje, poziom zrozumienia tematu i zainteresowanie nim, wsparcie w udzielaniu odpowiedzi itp.),
e) wsparcie w upowszechnianiu i promowaniu ekonomii społecznej i oferty w ramach Projektu (m.in. prowadzenie interakcji z odbiorcami poprzez komentowanie, udostępnianie i odpisywanie na wiadomości przesyłane do profilów)

2) Doradztwo podstawowe dla PES – wsparcie w bieżącej promocji oferty PES
a) wsparcie PES uczestniczących w Projekcie w bieżącej promocji oferty PES,
b) analiza potencjału PES w zakresie możliwości promowania PES i jego produktów/usług,
c) wsparcie PES w prowadzeniu komunikacji z wykorzystaniem portali społecznościowych i promocji oferty online (np. prowadzenie social mediów, strony www itp.),
d) tworzenie prostych grafik w ogólnodostępnych programach i wykorzystanie ich w komunikacji online PES.





3.04.2024

Dołącz do naszej kadry tutorskieji wspieraj młodych ludzi w rozwoju!

SZUKAMY OSÓB, KTÓRE:

  • lubią rozwijać się i wspierać innych w rozwoju,
  • posiadają doświadczenie w pracy z młodzieżą i/lub pracy indywidualnej, ukończyły szkołę średnią (wiek 19+),
  • są w pełni dyspozycyjne w terminach szkoleń wdrażających do projektu,
  • mają wysoką motywację do rozwoju w roli tutora/tutorki pracującej z młodzieżą i aktywnego uczestniczenia w programach tutoringowych,
  • mają przestrzeń do przeprowadzenia 4 procesów tutoringowych w terminie X.24 - V.25 w ramach procesu certyfikacji.

SZKOLENIE WDRAŻAJĄCE DO PROJEKTU

Lokalizacja: Fundacja Campus Bemke Krakowska 4, Klecza Dolna

Terminy: 25-26 maja 2024 r., 8-9 czerwca 2024 r. 

Szkolenie stacjonarne trwa łącznie 4 dni szkoleniowe. Wymagana jest pełna dyspozycyjność we wszystkich dniach szkolenia.

Zajęcia trwają od godziny 9:00 do 18:00 (w trakcie dnia planowana jest przerwa obiadowa). 

W ramach szkolenia zapewniony jest posiłek.

W ramach przygotowania do projektu odbędą się także 4 szkolenia w formie on-line w terminach ustalonych z grupą szkoleniową.

ZGŁOŚ SIĘ POPRZEZ FORMULARZ:

https://panel.campusbemke.pl/form/ipr_kadra

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami - ipr@campusbemke.pl

 

[ poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | następna| ... koniec ] stron: 179