W ramach zadania zorganizowane zostaną 3 edycje Programu Rozwoju Kompetencji miękkich (Akademia Kreatywności). Wsparciem zostaną objęci studenci studiów I i II stopnia.
Celem zadania jest nabycie i/lub doskonalenie przez Uczestników/Uczestniczki kluczowych kompetencji miękkich w tym m.in. nabycie wiedzy dotyczącej zasad motywowania przez cele, warunków dobrego przywództwa, sposobów kreatywnego funkcjonowania w życiu zawodowym i radzenia sobie ze stresem.
Zaplanowano 3 edycje Akademii Kreatywności, na które składają się, realizowane w latach 2020/21, 2021/22, warsztaty z następujących obszarów:
Zostaną zorganizowane 3 edycje Programu Rozwoju Kompetencji:
1. w roku akademickim 2020/2021 – rekrutacja do dwóch edycji w październiku 2020 r.
2. w roku akademickim 2021/2022 – rekrutacja w październiku 2021 r.
Do udziału w zadaniu mogą zgłaszać się studenci studiów stacjonarnych UP I i II stopnia lub studiów jednolitych magisterskich wszystkich kierunków, którzy rozpoczną w danym roku akademickim jeden z czterech ostatnich semestrów zaplanowanego toku realizacji studiów:
– studenci I i II roku studiów I stopnia
– studenci II i III roku studiów II stopnia
– studenci IV i V roku studiów jednolitych magisterskich
W każdej edycji przewidziane jest uczestnictwo 18 osób
HARMONOGRAM
I EDYCJA
Inteligencja emocjonalna 23.11.2020, godz. 11.00 - 14.00
Samoregulacja i przywództwo 24.11.2020, godz. 11.00 - 14.00
Zarządzanie stresem 30.11.2020, godz. 11.00 - 14.00
Motywacja 01.12.2020, godz. 11.00 - 14.00
Kreatywność i metoda Design Thinking (część I) 14.12.2020, godz. 11.00 - 14.00
Kreatywność i metoda Design Thinking (część II) 15.12.2020, godz. 11.00 - 14.00
II EDYCJA
Inteligencja emocjonalna 07.12.2020, godz. 11.00 - 14.00
Samoregulacja i przywództwo 08.12.2020, godz. 11.00 - 14.00
Zarządzanie stresem 11.01.2021, godz. 11.00 - 14.00
Motywacja 12.01.2021, godz. 11.00 - 14.00
Kreatywność i metoda Design Thinking (część I) 25.01.2021, godz. 11.00 - 14.00
Kreatywność i metoda Design Thinking (część II) 26.01.2021, godz. 11.00 - 14.00
W związku z sytuacją pandemiczną prosimy o przesyłanie dokumentacji drogą mailową.
Podpowiadamy jak bezpiecznie wysyłać informacje: