BIURO KARIER I WSPÓŁPRACY Z ABSOLWENTAMI

Strona główna DLA STUDENTA/ABSOLWENTA Szkolenia
drukuj drukuj

Szkolenia, kursy - archiwum

TematWeź udział w Akademii Marketingu Wydawniczego i spełnij marzenie o pracy w książkach!
Data08-11-2023 - 16-11-2023
Miejsceonline
OrganizatorHeaven PR. Ewelina Świstak-Święch
Opis

Już niebawem, bo 8 listopada, rusza Akademia Marketingu Wydawniczego. To druga edycja kursu skierowanego do self-publisherów, ale także studentów chcących poszerzyć swoje kompetencje
i znaleźć pracę marzeń w branży wydawniczej.

 

Akademia Marketingu Wydawniczego to 4 spotkania online (każde trwające 1,5h) wypełnione wiedzą
i praktycznymi wskazówkami, dzięki którym nowo wydane książki szybciej i łatwiej trafią do konkretnych odbiorców.

Program kursu stworzony jest tak, by uczestnicy po jego ukończeniu mogli profesjonalnie i samodzielnie zadbać
o publikacje, bez korzystania z usług zewnętrznych agencji i wydawania dodatkowych budżetów. To często jest dla nich najważniejsze.

- Obserwacja aktualnego rynku książki – nieustannie rosnąca konkurencja i ekstremalnie rosnące koszty – pokazuje wyraźnie, jak bardzo działania promocyjne wokół nowych tytułów spychane są na dalszy plan - czy to przez wydawców, czy to przez self-publisherów. Tym samym nierzadko skazując książkę na niebyt – mówi Ewelina Świstak-Święch, prowadząca Akademię, właścicielka agencji HeavenPR, i dodaje: - Wiem też, jak wielu młodych ludzi marzy o pracy w branży wydawniczej. To także z myślą o nich powstał ten kurs.

 

Akademia Marketingu Wydawniczego powstała, by uświadomić autorom i małym wydawcom, że:

  • promocja nie jest zbędnym elementem procesu wydawniczego,
  • nie jest zarezerwowana tylko dla wielkich nazwisk z dużymi budżetami,
  • powinna być prowadzona już od samego początku, zanim książka trafi do druku, lub nawet – zanim zostanie napisana,
  • nigdy nie ma gwarancji, że wybrane działania zawsze przyniosą konkretne korzyści.

 

Kurs Akademii Marketingu Wydawniczego stworzony został z myślą o:

 

  • self-publisherach, którym zależy, by książka, którą wydają i wkładają w nią całe serce, dotarła do jak najszerszego grona odbiorców i zebrała dobre recenzje nie tylko wśród literackich blogerów, ale także w prestiżowych mediach.
  • małych wydawcach, którzy niekiedy łączą funkcje właściciela, sekretarza, redaktora
    i specjalisty ds. promocji, by wzmocnić ich skuteczność w działaniu, poprawić wyniki sprzedaży
    i wzmocnić ich pozycję na rynku i w świadomości klientów
  • pracownikach działów promocji w wydawnictwach, którzy planują poszerzyć swoją wiedzę, poprawić swoją pozycję w firmie
  • studentach marzących o pracy w wydawnictwach w działach odpowiedzialnych za promocję książek.

 

Na stronie https://fb.me/e/36V25fbPV znajdziecie szczegóły dotyczące Akademii Marketingu Wydawniczego. Na hasło „Student” obowiązuje rabat -200 złotych od cen stałych pakietów.

Wróć