BIURO KARIER I WSPÓŁPRACY Z ABSOLWENTAMI

Strona główna Staże i praktyki
drukuj drukuj

Staże i praktyki

Internship Programme
16.02.2012

Inspiring People - It’s who we are and what we do!

 

Alexander Mann Solutions is the leading global provider of Recruitment Process Outsourcing

(RPO). We take responsibility for making our clients' recruitment work better and faster,

helping them put the right strategy in place to deliver on their people goals.

Our aspiration is to be the employer of choice in our market; the company everyone wants to

join and the place they love to work. After all, we've got some great things to offer. We give

our people the opportunity to work for the market leader and learn from the most talented

people in the industry. We offer a varied, international career path and the chance to work in

partnership with some of the world's most exciting brands.

We're ambitious with our growth plans, innovative in our solutions and committed to our

clients. We're inspiring people: join us if you are too!

 

 

Internship Programme

(Reference number: INTspring2012)

Kraków

 

Through our two-month internship programme, we’re offering passionate, talented people like you end-to-end exposure to our inspiring work environment.
Internship Programme at Alexander Mann Solutions is a great way to apply what you have learned in school, test the waters of the professional world and build a strong foundation for achieving your career goals. As an Intern at AMS, you will be part of a global organisation. You will enjoy varied work experiences that help you develop skills such as teamwork, effective communication, professional networking, and understanding of business procedures.

 

Inspired?

We are interested in university students with good level of spoken and written English who can inspire us, and who are ready to be inspired

 

Duration: 3 months (April 2012 – June 2012)

Working hours: 20h per week

 

Please note that at AMS all interns work on a voluntary basis

 

We offer:

· Real work experience and a great learning opportunity

· Engagement in the daily life of our workplace

· Mentor to ensure a supportive environment for you at AMS

· Feedback on your performance and progress during the programme

 

If you are interested in the role please apply on-line:

www.alexandermannsolutions.com/careers/search-for-a-role/

 

Please include the following statement in your CV:

"I hereby authorise you to process my personal data included in my job application for the needs of the

recruitment process (in accordance with Personnel Protection Act dated 29.08.1997 no 133 position 883)."

 

Please kindly note we will only contact chosen candidates.

 

Alexander Mann Solutions

www.alexandermannsolutions.com

Praktyka - Specjalista od spraw sprzedaży – dział sprzedaży w firmie Revsolution sp. z o.o.
13.02.2012
Revsolution Sp. z o.o. to firma założona przez absolwentów i studentów Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera z myślą o wprowadzeniu nowej jakości do sektora nowoczesnej edukacji i skutecznego zarządzania.
Projektujemy przyszłość – poprzez inicjowanie, zarządzanie, realizację, wspomaganie oraz ewaluację projektów dla sektora prywatnego i publicznego. Zarządzanie projektami to najlepsza droga rozwoju – zachęcamy do kroczenia nią razem z Revsolution.
Projektujemy przyszłość – poprzez nowoczesną działalność szkoleniową i edukacyjną. Penetrujemy wszystkie sektory personalnej i instytucjonalnej aktywności w poszukiwaniu innowacyjnych, przyszłościowych, a nierzadko niszowych zagadnień i zasobów wiedzy, których zgłębianie i propagowanie jest naszą pasją.
Projektujemy przyszłość – poprzez organizację wyjątkowych wydarzeń, jako kamieni milowych rozwoju personalnego i organizacyjnego. Oryginalne, wartościowe i perfekcyjnie przygotowane eventy są dla Revsolution oczywistym elementem przestrzeni, w której działamy.

Zapraszamy do uczynienia pierwszego kroku poprzez praktykę w naszej firmie!
Zarząd firmy Revsolution sp. z o.o.

Stanowisko:
Specjalista od spraw sprzedaży – dział sprzedaży w firmie Revsolution sp. z o.o.

Zakres obowiązków:
-sprzedaż produktów projektowych, szkoleniowych oraz eventowych oferowanych przez firmę Revsolution
-poszukiwanie kontrahentów oraz klientów w oparciu o research internetowy
-pomoc przy realizacji kampanii promocyjnych projektów oferowanych przez firmę Revsolution

Wymagania:
-dyspozycyjność
-komunikatywność
-umiejętność swobodnego kontaktowania się z klientami
-umiejętność pisania i redagowania tekstów
-dobra znajomość pakietu MS Office
-umiejętność pracy pod presją czasu oraz terminowość

Wymagania dodatkowe:
-doświadczenie w pracy przy sprzedaży lub na stanowisku konsultanta telefonicznego
-dobra znajomość angielskiego lub innego języka obcego

Oferujemy:
-możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia w deficytowym zawodzie, jakim jest obecnie specjalista do spraw sprzedaży
-wynagrodzenie w postaci prowizji od sprzedaży
-możliwość nieodpłatnego udziału w organizowanych przez firmę Revsolution szkoleniach otwartych oraz wewnątrzfirmowych
-możliwość zatrudnienia w firmie Revsolution po ukończeniu praktyki.


Forma kontaktu:
Zainteresowane osoby, prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: michal.tarasiewicz@revsolution.pl wpisując w tytule maila: Nr. ref.: Pr/SPE/2012/2 lub kontakt telefoniczny z Panem Michałem Tarasiewiczem – 781 762 201
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)."\r\n
Praktyka - Asystent menedżera projektów unijnych.
13.02.2012
Projektujemy przyszłość!
Revsolution Sp. z o.o. to firma założona przez absolwentów i studentów Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera z myślą o wprowadzeniu nowej jakości do sektora nowoczesnej edukacji i skutecznego zarządzania.
Projektujemy przyszłość – poprzez inicjowanie, zarządzanie, realizację, wspomaganie oraz ewaluację projektów dla sektora prywatnego i publicznego. Zarządzanie projektami to najlepsza droga rozwoju – zachęcamy do kroczenia nią razem z Revsolution.
Projektujemy przyszłość – poprzez nowoczesną działalność szkoleniową i edukacyjną. Penetrujemy wszystkie sektory personalnej i instytucjonalnej aktywności w poszukiwaniu innowacyjnych, przyszłościowych, a nierzadko niszowych zagadnień i zasobów wiedzy, których zgłębianie i propagowanie jest naszą pasją.
Projektujemy przyszłość – poprzez organizację wyjątkowych wydarzeń, jako kamieni milowych rozwoju personalnego i organizacyjnego. Oryginalne, wartościowe i perfekcyjnie przygotowane eventy są dla Revsolution oczywistym elementem przestrzeni, w której działamy.

Zapraszamy do uczynienia pierwszego kroku poprzez praktykę w naszej firmie!
Zarząd firmy Revsolution sp. z o.o.

Stanowisko:
Asystent menedżera projektów unijnych.

Zakres obowiązków:
-poszukiwanie przetargów oraz zapytań ofertowych dotyczących realizacji projektów unijnych (w oparciu o Biuletyn Informacji Publicznej instytucji państwowych oraz jednostek samorządu terytorialnego)
-pomoc przy realizacji projektów unijnych
-sporządzanie bieżącej dokumentacji oraz raportów z postępów realizacji projektów
-pomoc przy rozliczaniu projektów.

Wymagania:
-podstawowa wiedza na temat realizacji projektów unijnych
-dyspozycyjność
-umiejętność pisania i redagowania tekstów
-dobra znajomość pakietu MS Office
-umiejętność pracy pod presją czasu oraz terminowość
-dobra znajomość języka angielskiego.

Wymagania dodatkowe:
-doświadczenie w pracy przy projektach unijnych
-studia dzienne, zaoczne lub podyplomowe, z zarządzania projektami (ukończone lub w trakcie studiowania); mile widziane także szkolenia z zarządzania projektami
-dobra znajomość drugiego języka obcego (preferowany: niemiecki, rosyjski lub języki skandynawskie).

Oferujemy:
-możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia w realizacji projektów unijnych
-wynagrodzenie w postaci prowizji od zrealizowanych projektów
-możliwość nieodpłatnego udziału w organizowanych przez firmę Revsolution szkoleniach otwartych oraz wewnątrzfirmowych
-możliwość zatrudnienia w firmie Revsolution po ukończeniu praktyki.

Forma kontaktu:
Zainteresowane osoby, prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: michal.tarasiewicz@revsolution.pl wpisując w tytule maila: Nr. ref.: Pr/SPE/2012/1 lub kontakt telefoniczny z Panem Michałem Tarasiewiczem – 781 762 201
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)."
Stażysta w Dziale Human Resources P&G
10.02.2012

Procter & Gamble jest jedną z największych na świecie firm działających na rynku dóbr konsumpcyjnych, z doświadczeniem liczącym ponad 170 lat. Nadrzędnym celem P&G jest dostarczanie produktów najwyższej jakości dla konsumentów na całym świecie. Na polskim rynku oferujemy m.in. takie marki jak Pantene, Head&Shoulders, Blend‑a‑med, Olay, Gillette, Pampers, Vizir, Ariel, MaxFactor.

 

Budujemy naszą organizację od wewnątrz, co oznacza, że nie zatrudniamy na wyższe stanowiska menedżerskie osób spoza niej.  W myśl tej zasady, pracownicy zaczynają karierę w P&G na podstawowych stanowiskach menedżerskich i poprzez zarządzanie różnorodnymi projektami, pracę w zespołach i dostęp do szerokiego wachlarza szkoleń zyskują wiedzę i doświadczenie niezbędne do obejmowania coraz wyższych stanowisk w firmie

 

Poszukujemy studentów  IV oraz  V roku studiów na stanowisko:

Stażysta w Dziale Human Resources P&G

 

 

Staż w Dziale Human Resources w Procter & Gamble to niesamowita okazja do zdobycia cennego doświadczenia oraz zrobienia pierwszego kroku do kariery w międzynarodowej organizacji.

W P&G stażyści już od pierwszego dnia otrzymują możliwość udziału w kluczowych dla firmy projektach i inicjatywach.

 

Obowiązki:

  • Realizacja samodzielnych projektów dotyczących wybranych obszarów HR na wszystkich jego etapach zgodnie z dedykowanym planem projektów
  • Współpraca z pracownikami zespołu HR oraz innymi departamentami i jednostkami biznesowymi P&G
  • Usprawnianie narzędzi i procesów HR

Wymagania:

  • Student/ka 4 lub 5 roku studiów dowolnego kierunku.
  • Zainteresowanie obszarem HR oraz chęć rozwoju w tym obszarze
  • Umiejętność myślenia analitycznego
  • Doskonałe zdolności pracy w zespole
  • Dyspozycyjność do pracy min 3 dni w tygodniu.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:

· atrakcyjne wynagrodzenie

· samodzielne projekty biznesowe oraz pełną odpowiedzialność za ich realizację

· stałe wsparcie ze strony Twojego przełożonego i zespołu oraz przyjazną atmosferę pracy

· udział w wybranych szkoleniach z bogatego portfolio Learning&Development firmy, który pozwoli Ci na podnoszenie kwalifikacji, rozwój osobisty i osiąganie najlepszych rezultatów biznesowych

· pracę w międzynarodowym środowisku z wykorzystaniem nowoczesnych technologii umożliwiających współpracę z ludźmi z różnych części świata

· dostęp do wszystkich benefitów pracowniczych oraz możliwość korzystania z dostępnych na miejscu: siłowni, pokoju gier oraz masażu

· narzędzia pracy: laptop, telefon służbowy

 

Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji przez stronę internetową:

www.kariera.procter.pl

 

Praktyka - wolontariat
9.02.2012
Potrzebni są studenci (studentki) - wolontariusze, którzy zechcą wesprzeć nauczycieli klas pierwszych szkoły podstawowej w prowadzeniu zajęć komputerowych.

termin: od 27 lutego do 22 czerwca 2012 r.

wymiar czasu: 1 lub 2 lub 3 godziny lekcyjne w tygodniu w zależności od ilości chętnych studentów,

poniedziałki 8:00 - 8:45
czwartki 13:40 - 14:25
piątki 8:00 - 8:45

ilość osób: 1 lub 2 lub 3
najchętniej (co nie oznacza - wyłącznie!) studenci pedagogiki wczesnoszkolnej ewentualnie informatyki

zakres obowiązków: asystent nauczyciela prowadzącego zajęcia przy komputerach, pomoc w logowaniu, praca z grupą uczniów itp.

Klasy 1 a i 1 b liczą po 29 uczniów i wymagają sporo pomocy, klas 1c - 24 uczniów, ale same sześciolatki.

Kontakt do pracodawcy:
miejsce: Szkoła Podstawowa nr 93 im. Lucjana Rydla 30-132 Kraków, ul. Szlachtowskiego 31 - 1 kilometr pieszo od Uczelni przy ulicy Podchorążych

osoba do kontaktu: Maciej Guzikowski - dyrektor
tel kontaktowy: 12 637 01 10
Praktykant w Dziale Obsługi Klienta
6.02.2012
Praktykant w Dziale Obsługi Klienta
Miejsce: Oddział Kraków
-Chcesz mieć swój pierwszy wpis w CV?
-Poszukujesz miejsca gdzie zdobędziesz praktyczną wiedzę?
-Chcesz poznać specyfikę działalności prężnie rozwijającej się branży kurierskiej?
-Chciałbyś poznać ludzi z bogatym doświadczeniem?

Jeśli…….
-Nadal studiujesz
-Jesteś studentem minimum III roku studiów
-Windows, Outlook i MS Office nie są Ci obce
-Wiesz, że możesz, ale jeszcze nie miałeś okazji
-Jesteś kreatywny i komunikatywny, ambitny i pewny siebie, zdecydowany i zdeterminowany, odważny i skromny, pomocny i samodzielny, solidny i wytrwały, to możliwe, że szukamy właśnie Ciebie…
…a może to Ty szukasz właśnie nas!
„WSIADAJ” DO NASZEGO EXPRESU DO KARIERY!


Aplikuj poprzez formularz zgłoszeniowy
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=f51a26b0533d49ac9235210f7ae64972