BIURO KARIER I WSPÓŁPRACY Z ABSOLWENTAMI

Strona główna Aktualności „Studenckie Gwiazdy Sprzedaży” - konkurs
drukuj drukuj

Aktualności

„Studenckie Gwiazdy Sprzedaży” - konkurs
6.02.2013
NTTP otwiera zdolnym studentom drzwi do kariery

Weź udział w II edycji ogólnopolskiego konkursu „Studenckie Gwiazdy Sprzedaży”!

 

Jeśli marzysz o karierze w dziale sprzedaży renomowanych polskich i zagranicznych firm, nie boisz się nowych wyzwań ani konkurencji, wejdź na www.gwiazdysprzedazy.pl i weź udział w konkursie Nickel Technology Park Poznań. Podpoznański park już po raz drugi poszukuje w całym kraju „Studenckich Gwiazd Sprzedaży”. W tym roku na zwycięzców czekają staże zawodowe w Grupie PZU, Grupie Eurocash, koncernie Philip Morris, Grupie BCC, spółce Groupon oraz atrakcyjne nagrody rzeczowe w łącznej wysokości 8 tys. zł. Nie zwlekaj - organizatorzy czekają na zgłoszenia tylko do 28 lutego br.

II edycja konkurs „Studenckie Gwiazdy Sprzedaży”, organizowanego przez Nickel Technology Park Poznań (NTPP), to przepustka do kariery dla uzdolnionych i otwartych na nowe wyzwania młodych ludzi. W konkursowych zmaganiach mogą wziąć udział studenci z całej Polski, niezależnie od rodzaju uczelni oraz kierunku, na którym studiują. Patronat nad konkursem NTPP sprawują Uniwersytety Ekonomiczne w Poznaniu i Krakowie oraz organizatorzy konkursu dla profesjonalnych sprzedawców Polish National Sales Awards (PNSA).

Podobnie jak w roku ubiegłym, tegoroczna edycja „Studenckich Gwiazd Sprzedaży” przebiegać będzie w dwóch etapach. Od 4 do 28 lutego br. należy poprzez stronę www.gwiazdysprzedazy.pl zarejestrować swój udział
w konkursie oraz nadesłać na adres konkurs@gwiazdysprzedazy.pl rozwiązanie jednego z zamieszczonych tam zadań, tzw. case study. Do 14 marca br. komisja konkursowa, złożona z przedstawicieli organizatora oraz firm – partnerów konkursu, wybierze 32 finalistów. 27 marca br. w siedzibie NTPP powalczą oni o tytuł „Studenckiej Gwiazdy Sprzedaży” oraz przewidziane w regulaminie nagrody.

 

W finałowej rozgrywce uczestnicy zaprezentują swoją wiedzę i predyspozycje zawodowe najpierw indywidualnie,
a następnie podczas warsztatów w ramach czteroosobowych zespołów. Członkowie komisji będą oceniali kandydatów przede wszystkim pod kątem posiadanych umiejętności strategiczno-analitycznych, zdolności interpersonalnych oraz umiejętności z zakresu technik sprzedaży i negocjacji, w tym przygotowania i prezentacji oferty sprzedażowej. Zwycięzcę oraz 4 laureatów konkursu, którym przyznane zostaną staże oraz nagrody rzeczowe, poznamy jeszcze tego samego dnia podczas uroczystej gali finałowej.

 

W 2012 r. konkurs organizowany przez NTPP spotkał się z dużym zainteresowaniem studentów z całej Polski.
W pierwszym etapie otrzymano ponad 130 prac, a finałowa rywalizacja przebiegała na bardzo wysokim poziomie. Laureaci konkursu odbyli staże zawodowe m.in. w Allegro Group, Kompanii Piwowarskiej czy Skoda Auto Polska. Po ich ukończeniu dwie osoby otrzymały propozycję stałego zatrudnienia.

 

Jeśli chcemy jako studenci brać czynny udział w rynku pracy i stanowić o swoim zawodzie, to niestety musimy pomyśleć już teraz, jak wybić się ponad ogrom magistrów z dyplomem, którym często brakuje jednak umiejętności. – mówi Jakub Kośmider z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, zwycięzca I edycji konkursu NTPP, obecnie pracownik Allegro Group - „Studenckie Gwiazdy Sprzedaży” to szansa, by zostać zauważonym przez headhunterów
z najlepszych firm.

Szczegółowe informacje dotyczące II edycji „Studenckich Gwiazd Sprzedaży”, harmonogram konkursu oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie www.gwiazdysprzedazy.pl.

 

Patroni medialni konkursu: Bankier.pl, magazyn BRIEF, Radio Merkury, MC Radio, Radio Afera, Radio Żak, Radio Kampus, portal dlastudenta.pl.

 

Nickel Technology Park Poznań (NTPP) to pierwszy w Polsce niepubliczny park technologiczny, wybudowany w 2006 roku przez firmy Grupy Nickel - PTB Nickel oraz Nickel Development. W Złotnikach koło Poznania na obszarze 33 ha przy wsparciu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego powstał ośrodek łączący w sobie wyzwania związane z realizacją obiektów specjalistycznych oraz kompetencje w zakresie transferu wiedzy do biznesu oraz business development. Około
23 tys. m2 powierzchni parku stanowią wysokiej klasy budynki biurowe oraz hale magazynowe, a prawie 5 tys. m2 dedykowane biobiznesowi powierzchnie laboratoryjne i biurowe. W funkcjonujących na terenie NTPP 45 firmach pracuje obecnie ponad 800 osób.

 

Działalność NTPP ukierunkowana jest przede wszystkim na aktywne wspieranie rozwoju branży biotechnologicznej oraz szeroko rozumianego sektora IT. W parku zlokalizowana została nowoczesna serwerownia – Centrum Outsourcingowe BCC, a wśród najemców znajdują się wiodące firmy informatyczne, w tym m.in. Exact Software Poland czy spółki Grupy BCC.
W 2012 r. na terenie NTPP powstało Nickel BioCentrum – współfinansowany z funduszy unijnych nowoczesny ośrodek biomedyczny
skupiający polskie i zagraniczne spółki z szeroko rozumianego biobiznesu. Stanowi on międzynarodową platformę współpracy firm biotechnologicznych, zespołów naukowych oraz instytucji otoczenia biznesu w zakresie wymiany informacji, wiedzy oraz transferu innowacyjnych technologii. W 2011 r. podpoznański park rozpoczął także szereg projektów wspierających rozwój polskiego i wielkopolskiego biosektora, m.in. poprzez powołanie Stowarzyszenia BIOREGION Wielkopolska oraz stworzenie Nickel Inkubator – przedsięwzięcia, w ramach którego spółka przeznaczy 9,5 mln zł na komercjalizację nowych rozwiązań w branży biotechnologicznej, ICT, budowlanej oraz technologii ekologicznych. NTPP jest również pomysłodawcą oraz organizatorem międzynarodowych konferencji naukowych BIOCONNECT.

 

Podpoznański park aktywnie wspiera także mikro i małe przedsiębiorstwa. W lutym br. uruchomił dla tego typu podmiotów specjalną Strefę Rozwoju Biznesu. Poza preferencyjnymi opłatami związanymi z wynajmem powierzchni, jej użytkownicy mają również możliwość skorzystania z szeregu usług dodatkowych, obniżających koszty działalności, takich jak m.in.: Wirtualne Biuro czy udział w Grupie Zakupowej.

 

W styczniu 2010 r. NTPP otrzymał prestiżowy tytuł „Ten, który zmienia polski przemysł 2009” za stworzenie pierwszej komercyjnej platformy transferu wiedzy do biznesu oraz inicjatywy społeczne podejmowane przez jego twórców.

W sierpniu 2011 r. NTPP dołączył do grona członków IASP - prestiżowej międzynarodowej sieci parków naukowych
i technologicznych.

www.ntpp.pl

Wróć do Aktualności